Виховний аспект усіх типів уроків




виховувати:
  • ціннісне ставлення до суспільства й держави;
  • почуття гордості за досягнення вітчизняної науки і техніки;
  • усвідомлення пріоритету загальнолюдських цінностей перед класовими і груповими;
  • готовність до свідомого дотримання правових норм;
  • повагу до законів і готовність виконувати закріплені в них вимоги;
  • уважність, зібраність, спостережливість;
  • почуття особистої гідності, самокритичності, самовиховання;
  • чесність, правдивість, почуття колективізму;
  • відповідальне ставлення до природнього середовища;
  • культуру поведінки, культуру мови, свідомої дисципліни, культуру записів та виконання творчих робіт;
  • бережливе ставлення до власності;
сприяти:
  • фізичному вихованню та попередженню втоми на уроках, використовуючи релаксопедичні методи;
  • формуванню таких якостей особистості, як відповідність, організованість, дисциплінованість, обов’язок, честь, гідність, порядність, скромність, правдивість;
  • нормальному фізичному розвитку, зміцнення здоров’я, підтримання на високому рівні загальної працездатності для навчання;
  • розуміння цінності природи як першоджерела матеріальних і духовних сил суспільства і кожної людини;
  • формуванню системи моральних відношень особистості до світу;
  • формуванню колективістської спрямованості особистості, милосердя;
  • формуванню почуття жителя планети Земля,
  • формуванню планетарного мислення;
  • формуванню економічного усвідомленого ставлення до природнього середовища;
  • естетичному вихованню – естетика творів літератури, довкілля, побуту, мистецтва, праці…, використовуючи сугестивні методи;
  • викликати захоплення внутрішньою красою фізики, досконалістю мови, непохитністю висновків, корисністю, оригінальністю і витонченістю вирішення завдань;
виховувати почуття краси:
  • естетикою креслень, малюнків, схем;
викликати:
  • здивування незвичайним рішенням, доказом;
  • парадоксальністю, новизною наукових фактів і теорій;
  • описами фізичних явищ у художній літературі;
  • формування духовних потреб;
праці:
  • виховувати працелюбність;
  • сприяти трудовому вихованню і профорієнтації учнів;
  • сумлінне ставлення до праці, культури праці, ініціативи і творчості у праці;
  • діловитість, повагу до людей праці, готовність до вільного вибору професії.

Немає коментарів:

Дописати коментар