виховувати:
- ціннісне ставлення до суспільства й держави;
- почуття гордості за досягнення вітчизняної науки і техніки;
- усвідомлення пріоритету загальнолюдських цінностей перед класовими і груповими;
- готовність до свідомого дотримання правових норм;
- повагу до законів і готовність виконувати закріплені в них вимоги;
- уважність, зібраність, спостережливість;
- почуття особистої гідності, самокритичності, самовиховання;
- чесність, правдивість, почуття колективізму;
- відповідальне ставлення до природнього середовища;
- культуру поведінки, культуру мови, свідомої дисципліни, культуру записів та виконання творчих робіт;
- бережливе ставлення до власності;
сприяти:
- фізичному вихованню та попередженню втоми на уроках, використовуючи релаксопедичні методи;
- формуванню таких якостей особистості, як відповідність, організованість, дисциплінованість, обов’язок, честь, гідність, порядність, скромність, правдивість;
- нормальному фізичному розвитку, зміцнення здоров’я, підтримання на високому рівні загальної працездатності для навчання;
- розуміння цінності природи як першоджерела матеріальних і духовних сил суспільства і кожної людини;
- формуванню системи моральних відношень особистості до світу;
- формуванню колективістської спрямованості особистості, милосердя;
- формуванню почуття жителя планети Земля,
- формуванню планетарного мислення;
- формуванню економічного усвідомленого ставлення до природнього середовища;
- естетичному вихованню – естетика творів літератури, довкілля, побуту, мистецтва, праці…, використовуючи сугестивні методи;
- викликати захоплення внутрішньою красою фізики, досконалістю мови, непохитністю висновків, корисністю, оригінальністю і витонченістю вирішення завдань;
виховувати почуття краси:
- естетикою креслень, малюнків, схем;
викликати:
- здивування незвичайним рішенням, доказом;
- парадоксальністю, новизною наукових фактів і теорій;
- описами фізичних явищ у художній літературі;
- формування духовних потреб;
праці:
- виховувати працелюбність;
- сприяти трудовому вихованню і профорієнтації учнів;
- сумлінне ставлення до праці, культури праці, ініціативи і творчості у праці;
- діловитість, повагу до людей праці, готовність до вільного вибору професії.
Немає коментарів:
Дописати коментар